Luka Jovic Terlahir untuk Mencetak Gol

Luka Jovic Terlahir untuk Mencetak Gol

Luka Jovic Terlahir untuk Mencetak Gol

Kumpulan Agen Judi Bola Online Terbaik,  – Jadi penyerang, pekerjaan Cedera Jovic memang cetak gol. Jovic merasakan bakatnya dalam membuat gol telah didapatkan semenjak masih kecil.

Semenjak mengawali profesi profesionalnya pada 2014, Jovic telah membuahkan 53 gol dalam 145 kali tampilan bersama dengan empat team. Paling akhir bersama dengan Eintracht Frankfurt, striker berkebangsaan Serbia itu mengepak 36 gol dari 75 kali tampilan sepanjang dua musim.

Perform oke di Frankfurt membuat Real Madrid tertarik pada Jovic. Penyerang 21 tahun itu sekarang telah sah jadi pemain Madrid sesudah ditransfer pada panas musim ini.

Bicara masalah kekuatannya cetak gol, Jovic yakini itu adalah talenta alam. Dia ungkap penyerang yang menjadi inspirasinya.

“Tiap orang dalam kehidupan ini punyai talenta tersendiri serta saya fikir talenta saya ialah cetak gol. Saya tidak paham bagaimana pada akhirnya saya jadi penyerang, tetapi selama yang dapat saya ingat, saya tetap terobsesi cetak gol,” Jovic menulis di The Players’ Podium seperti diambil Marca.

“Waktu masih kecil, saya punyai dua kaset video yang berisi semua gol dari tiap Piala Dunia sampai 2006. Saya ingat saya kagum oleh Roger Milla dari Kamerun di Piala Dunia 1990 serta tentunya Ronaldo — Ronaldo yang asli,” sambungnya.

“Saya terobsesi dengan bagaimana ia mengecoh bola melalui penjaga gawang. Saya ingat itu cepat sekali, seperti trick pesulap, serta saya akan menirukannya di dalam rumah.”

“Ronaldo akan mainkan sepakbola dengan demikian gampang, hampir seakan-akan ia baru 30%, serta saya fikir itu mengagumkan. Style serta keyakinan dianya membekas buat saya,” tuturnya.